Bestellen

Bestellen bij Gloudemans koken en kado:

1. Moet ik verplicht een inlog account aanmaken om een bestelling te kunnen plaatsen?
2. Ik wil mijn bestelling op een ander adres ontvangen, is dat mogelijk?
3. Ik wil mijn bestelling wijzigen, is dat mogelijk?
4. Ik wil mijn bestelling annuleren, is dat mogelijk?
5. Hoe weet ik zeker dat ik mijn bestelde producten ook ontvang?
6. Ik woon in België, kan ik ook een bestelling doen?
7. Zijn de prijzen van de artikelen inclusief B.T.W.?


1. Moet ik verplicht een inlog account aanmaken om een bestelling te plaatsen?

Nee dat is niet nodig. Veel mensen vinden het vervelend om een inlog account aan te maken. Bij ons is het aanmaken van een account niet verplicht. Ben je van plan om vaker in één van onze webshop een aankoop te doen? Dan is een account wellicht handig.

2. Ik wil mijn bestelling op een ander adres ontvangen, is dat mogelijk?

Het is uiteraard mogelijk om je bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Je kunt je bestelling bijvoorbeeld op je werk laten afleveren, of aan iemand anders voor wie de bestelling bestemd is.

Wil je je pakketje op een ander adres laten bezorgen? Ga dan als volgt te werk:

- Vul het factuuradres in (jouw eigen adres)
- Vink vervolgens het hokje ´verzenden naar hetzelfde adres´ uit
- Vul nu bij ´verzendadres´ een alternatief afleveradres in

3. Ik wil mijn bestelling wijzigen, is dat mogelijk?

Het wijzigen van je bestelling is alleen mogelijk als deze nog niet verzendklaar is gemaakt. Wil je je bestelling wijzigen? Mail ons dan zo snel mogelijk je ordernummer en wijziging door, info@gloudemanskokenenkado.nl . Wellicht kunnen wij je bestelling dan nog aanpassen.

4. Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?

Het annuleren van je bestelling is alleen mogelijk als deze nog niet verzendklaar is gemaakt. Wil je je bestelling annuleren? Mail ons dan zo snel mogelijk je ordernummer door. Mocht het pakket al verzendklaar zijn gemaakt of al reeds zijn verzonden, dan verzoeken wij je om het pakket bij aflevering te weigeren. De bestelling wordt dan automatisch geretourneerd naar  Gloudemans koken en kado. Dit scheelt je retourkosten.

5. Hoe weet ik zeker dat ik mijn bestelde producten ook ontvang?

Onze webwinkel is onderdeel van J. Gloudemans v.o.f., wij garanderen  dat  je veilig en betrouwbaar kunt winkelen in onze webwinkel. Daarnaast beschikken wij over een fysieke winkel waar je tijdens openingstijden terecht kunt om een artikel af te halen.

6. Ik woon in België, kan ik ook een bestelling doen?

Uiteraard kunnen klanten uit België ook een bestelling, alleen zijn de verzendkosten dan hoger. Zie verzendkosten.

7. Zijn de prijzen van de artikelen inclusief B.T.W.?

Ja, al onze prijzen (op voedingsproducten en kookboeken na 6%) zijn vermeld inclusief 21% B.T.W.