Klantenservice

Voor advies, hulp bij het bestellen en vragen over reparaties en retourneren kunt u contact opnemen met onze klantenservice of neem een kijkje bij 'Veelgestelde vragen'. De klantenservice is bereikbaar via info@gloudemanskokenenkado.nl of bel naar 0413-262684.

Veelgestelde vragen

De antwoorden op de veelgestelde vragen vindt u hier. Staat uw vraag er niet tussen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Staat hier uw vraag tussen?

Kan ik online betalen met een kadobon of kan ik deze alleen in de fysieke winkel inleveren?

Gloudemans koken en kado accepteert kadobonnen zowel in de fysieke winkel als online. 

Accepteert Gloudemans koken en kado VVV-kadobonnen en VVV-Giftcards?

Nee, helaas accepteren wij geen VVV-kadobonnen.

Bij een product staat Pre-order, wat betekent dat?

Producten die het label Pre-order hebben, worden binnen korte termijn verwacht. Wanneer u deze bestelt zal Gloudemans koken en kado deze versturen zodra het artikel beschikbaar is.

Moet ik een account aanmaken om een bestelling te kunnen plaatsen?

Als u geen account wilt aanmaken is dat geen probleem, voer dan alleen uw adresgegevens in.

Hoe gebruik ik mijn kortingscode van www.gloudemanskokenenkado.nl?

U kunt de kortingscode invullen in de winkelwagen van www.gloudemanskokenenkado.nl

Stap 1: Klik rechtsboven op uw winkelmandje. U ziet nu het overzicht van de producten die u wilt bestellen.

Stap 2: Scroll naar beneden. Rechtsonder het kopje “Samenvatting’’ ziet u het kopje ‘’Pas kortingscode toe”. Door hier op te klikken kunt u de kortingscode invoeren. Klik op "korting doorvoeren" en de korting wordt automatisch verrekend op het totaalbedrag.

Hebben jullie een actieve kortingscode?

Alle actieve kortingscodes staan op onze “Actie-pagina” vermeld. Ook kunnen kortingscodes worden gegeven via de nieuwsbrief (tip: schrijf je hier snel in voor onze nieuwsbrief). Mocht je andere kortingscodes online tegenkomen zullen ze niet werken bij ons op de site.

Ik heb mijn bestelling geannuleerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?

Nadat wij de annulering hebben bevestigd, wordt uw betaling binnen 7 werkdagen naar u geretourneerd.

Kan ik mijn bestelling ophalen bij Gloudemans koken en kado?

Natuurlijk. Gloudemans koken en kado zit al ruim 65 jaar gevestigd aan de Marktstraat in Uden. Op nummer 11 vind je onze winkel. Bij de online bestelling van je artikel kies je in de winkelmand voor de optie 'Afhalen winkel in Uden'.

Wat zijn de verzendkosten als ik een bestelling plaats op www.gloudemanskokenenkado.nl?

Bij Gloudemans koken en kado betaalt u geen bezorgkosten voor bezorging in Nederland, wanneer uw bestelling meer dan € 39,00 bedraagt (exclusief verzendkosten). Bestelt u voor minder dan € 39,00. dan bedragen de bezorg- en verwerkingskosten € 4,95 naar Nederland en € 12,00 naar België en Duitsland. Voor België en Duitsland geldt gratis verzending vanaf € 100,-.

Kan ik het afleveradres nog wijzigen?

Wanneer uw bestelling bij ons is vertrokken kan het afleveradres niet meer worden gewijzigd. Is uw bestelling nog niet verzonden? Neem dan snel contact met ons op via info@gloudemanskokenenkado.nl of 0413-262684, wij proberen dan de gegevens nog zo snel mogelijk te wijzigen.

Kan ik een deel van mijn bestelling vooruit laten sturen, indien één van de bestelde artikelen niet op voorraad is?

Wij verzenden uw bestelling in principe als deze compleet is. Mocht uw bestelling niet compleet zijn, dan nemen wij contact met u op over het vooruit sturen van een deel van uw bestelling.

Ik heb een product ter reparatie ingeleverd, wanneer ontvang ik deze gerepareerd retour?

De doorlooptijd van een reparatie verschilt per artikel en leverancier. Wij zullen u op de hoogte houden zodra er meer informatie beschikbaar is. Heeft u alsnog vragen, neem dan contact op met de klantenservice.

Wat is de levertijd van mijn bestelling (binnen Nederland)?

Standaard wordt uw bestelling de eerstvolgende werkdag (met uitzondering van maandag) of zaterdag bezorgd.

Wat is de levertijd van mijn bestelling in andere EU-landen?

Bestellingen die wij naar het buitenland sturen zijn langer onderweg, de levertijden verschillen per land. Onderstaande levertijden zijn een indicatie:

België: 1-2 werkdagen                Luxemburg: 4-6 werkdagen

Duitsland: 2-3 werkdagen           Spanje: 3-5 werkdagen

Frankrijk: 2-3 werkdagen            Verenigd Koninkrijk: 2-3 werkdagen

Italië: 3-5 werkdagen                 Zweden: 2-3 werkdagen

Wat zijn de kosten van verzenden van mijn bestelling naar andere EU-landen?

Verzendkosten van bestellingen die wij naar het buitenland sturen bedragen:

België en Duitsland: € 12,00, gratis bezorging vanaf € 100,00     

Luxemburg: € 13,50        Oostenrijk: € 15,95

Denemarken: € 16,95      Monaco: € 17,95

Estland: € 37,95              Portugal: € 40,95

Finland: € 24,95              Slovenië: € 22,00

Frankrijk: € 17,95            Slowakije: € 22,00

Hongarije: € 22,00           Spanje: € 23,95

Ierland: € 43,95               Tsjechië: € 22,00

Italië: € 21,00                  Verenigd Koninkrijk: € 17,95

Letland: € 37,95               Zweden: € 21,00

Ik heb vorig jaar een product gekocht en het werkt nu niet meer, valt dit nog onder de garantie?

Standaard heeft u 2 jaar garantie op productie- en materiaalfouten. Indien een fabrikant langere garantietermijnen hanteert wordt dit vermeld bij de artikelen. Als u aanspraak wilt maken op garantie dan is een aankoopbewijs altijd verplicht. Indien u hier nog vragen over heeft neem dan contact op met de klantenservice.

Ik heb online een bestelling geplaatst, maar deze is kapot/gebroken geleverd. Wat moet ik nu doen?

Wij willen u in dit geval vragen een foto van het beschadigde product te mailen naar info@gloudemanskokenenkado.nl onder vermelding van uw bestelnummer. Geef bestellingen met schade binnen 24 uur na ontvanst aan via de mail of telefoon. De klantenservice zal vervolgens contact met u opnemen over de verdere afhandeling.

Hoe kan ik contact opnemen met Gloudemans koken en kado?

De klantenservice van Gloudemans koken en kado is te bereiken per e-mail (info@gloudemanskokenenkado.nl) of tijdens openingstijden per telefoon (0413-262684).

Ik heb een bedrijf buiten Nederland, kan ik bestellen zonder BTW (intracommunautaire levering)?

Indien u een intracommunautaire levering wenst, waarbij de BTW is verlegd: neem dan vóór het plaatsen van de bestelling contact op met de klantenservice. Zij zullen voor u een factuur zonder BTW opmaken.

Hoe kan ik betalen bij Gloudemans koken en kado?

U kunt bij ons betalen met: iDeal, Bancontact/Mr Cash en PayPal. Tevens is het mogelijk te betalen met kadobonnen van Gloudemans koken en kado. In de fysieke winkel is het uiteraard ook mogelijk om te pinnen en contant te betalen.

Kan ik producten die ik online heb besteld ook in de winkel omruilen?

Ja, alle aankopen kunnen onder dezelfde voorwaarden als online in de winkel worden teruggebracht of omgeruild. Neem altijd een bewijs van aankoop mee, bijvoorbeeld de pakbon, factuur of een bewijs van betaling. Let erop dat het mogelijk is dat een vervangend artikel niet op voorraad is. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.

Is alles wat ik op de website zie voorradig?

Gloudemans koken en kado is momenteel nog niet gekoppeld met een voorraadsysteem, maar wij houden onze voorraad handmatig bij. Zodra u de bestelling plaatst, wordt er direct gekeken of het product dat u besteld heeft ook voorradig is, en in de meeste gevallen zal dat zo zijn. Mocht dit niet zo zijn, sturen wij binnen 1 dag een mail met de levertijd van het artikel dat u besteld heeft.

Is alles wat ik op de website zie ook in de winkel voorradig?

Ja, alles wat op de website staat hebben wij ook in de winkel voorradig. Ons assortiment in de winkel is zelfs iets groter dan ons assortiment online. Wij proberen echter zo veel mogelijk van ons assortiment ook online te tonen.

Ik heb nog geen Track & Trace code ontvangen, wat kan er aan de hand zijn?

Heeft u het juiste e-mail adres gebruikt? Zo ja, dan is er geen probleem. De Track & Trace code krijgt u per e-mail op het moment dat het pakket klaarstaat voor de verzending. Indien u geen Track & Trace heeft ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice.

Waarom herkent DHL mijn Track & Trace code niet?

De Track & Trace codes worden aangemaakt op het moment dat het pakket wordt klaargezet. De code wordt echter pas geactiveerd als het pakket is ontvangen op het sorteercentrum van DHL.

Kan ik op rekening bestellen?

Bestellen op rekening is bij Gloudemans koken en kado niet mogelijk.